blogger widgets

DR LOVE opinion :D

ukeh . sumpah semenjak dua ni aku rasa sunyi sangadddd . sedihhh sangaddd . bodohhh sangadddd ==' . terlampau2 tertekan menjalani kehidupan harian aku . sampai kekadang aku terniat rasa cm nak mati je * YA ALLAH , ampunkan dosa aku :'( . 
tdi aku jalan2 dgn besties aku , secara tak sengaja time dia borak2 dgn aku , aku tetbe rasa MR capital ade dkt dgn aku time tu , and dia yg borak dgn aku smpai muka besties aku pun tetbe berubah jdi muka dia . sumpah tak tipu ==' . then bila aku citer bnda2 tu semua kat besties aku dia marah aku then ckp aku cam bodo cos always engad kt satu je bdk laki . acc byk lagi laki yg aku bule pilih , but why must aku sedih psl dia ? tu besties aku nasihat kan aku . sumpah aku tak tipu aku sangad2 sayang kan dia . aku rindu sangad2 kat dia . sumpah aku nak call dia , but aku rasa tak patut kalau aku yg mulakan contect dia . sumpah sakit hati gila bila engad balik kat dia sampai buad aku leleh =='

tadi aku try tnya someone yg mmg DR LOVE aku selama ni :D . and dia nasihatkan aku 


> buangkan keegoan yg ada dlm diri tu , if da rasa rindu lepaskan je , jgn dipendam2 . nnti melarat , sakitkan diri , 


> if masih syg teruskan perjuangkan cinta korang tu . jgn disebabkan keegoan yg melekat dlm diri korg hbgn korang jadi tergntung 


> korang kena saling berkefahaman . korang kena saling bersikap toleransi sesama sndiri


>tanamkan sikap matang dlm diri korang , jgn la sebab buad salah sikit , jels skit nak merajuk . jelly od ==' 


>amalkan sikap kasih syg and kesetian terhadap diri korang . engad . setiap perbuatan pasti ada balasan . 
kau curang dgn pasangan kau , dia pasti akan membalas tnpa kita mnta

so lepas dgr syarahan dia pnjg melebau sampai habes kredit aku , hati aku sumpah rasa tenang sangad2 . HANA pesan berdoa byk2 . ukeh . im done ! :D membe aku byk memberi sapport kat aku . and now aku akan cuba tuk be more matured . bermula dari sekarang . ! wish me luck ! :'D

No comments: