blogger widgets

<---- HARIZ DINIE IFWAT ! :'(


nampak nama kat atas tu ? kay . sumpah aku rindu gila kat budak ni . everyday aku try and try tuk contect dia . setiap hari setiap hour aku call dia . text dia . but satu pun dia tak jwb .sumpah kekdg aku rasa letih sangad2 and im give up with this love . but aku cuba gak kuadkan hati aku tuk terus and terus kan jugak smpai dia jwb . sumpah aku sayang sangadsangad dekat dia . da lama aku tak jumpa dia , tak dengar dia nyanyi , tak dengar dia ketawa , tak dengar dia bebel , and da lama tak dengar suara dia panggil aku SAYANG :') . seriously i miss the moment with him . and aku nak sangad return masa2 dgn dia dulu . hm . i miss you so much buncit . org hope awak contect orang balik . contect tau . tautau . i REALLYREALLYREALLY MISS YOU ! :')


p/s : rindu half mati , khas tuk awk HARIZ DINIE IFWAT ! :)

No comments: