blogger widgets

-----> scandal ? : /


scandal ape tu ? *besar S aku . kau ade ? xD . hee . aku sebut tau la . tapi sumpah tak tau ape makna dia . APAKAH  itu ? *_*(buad-2 bangang plak budak ni >,< ) . haha .  Takde laa . citernye gini . kan . semalam birthday mak aku , so aku dapat call percuma cos sim aku daftar atas nama mak aku . then . tengah boring sangad-2 time tu . main-2 la kat *100# tu . cam-2 aku bukak semalam * busan pnye pasal . last-2 aku bukak kat active10 . usha pnye usha ade satu no ni cam tak kenal . oleh kerana dapat call percuma*guna kesempatan yang ade . kau ade ?xD , call la no tu . call pnye call . tetibe ..

unknown : :hello
me  : hello * dalam hati cam kenal je suara ni
unknown : hi . lama tak dengar citer . sehat ? 
me : huh ? *muka taik  . hah . sehat . tak dengar citer ? hu . bz . ha . bz . hee
unknown : ou . lupa plak . org keje kan skrg . 
me : hah ? keje ? hah . keje * cam bangang-2 je aku jawab -,-
macam-2 dia tnya . last-2 dia tnya aku
unkown : eh .  thun dpn skola mane ?
me ? skola ? teknik langkawi od*main tibai je . pdhl kt tmpt lain xD
unknown : yea ? ou . my sch .
me : *diam kejap . rupa-2 nye tu no ex aku laa dush ! mcm ne la bule tercontect dia .
then before letak ,
me : kay la . nice to meet u again . *nak cover kesilapan tadi
him : yaa . ukeh . hey . u da ade BF ea ?
me : hm *semak je tnya soalan ni :p . yurp . nak dekat sethun da . * DENGAN BAGGA JAWAB ;D
him: ou . da already taken la ni ? hurm . tak ley kacau la ni . * dalam nada sedih . mntak simpati lettew :D
me: yaa . y?eh .tade la . kitakan still bule jdi friend . right ? :)
him : friend je ? if i want more ? * amboi nak lebih-2 pulak kau .
me : more ? maksud awak ?
him : yaa . more . like my scndal ? 
me : huh ! ? dengan segera aku letak fon and terus maty kan . amik kau xD

the moral story ialah . if korang da berpnye . jangan la gatal-2 nak pasang scandal . kesian la kat partner korang tu pnye setia tggu korang . setia dengan korang . layan korang punya lembut , penuh KASIH DAN SAYANG xD . still lagi gatal nak cari scandal . tak baik tau tak . camne kalau-2 one day terkantoi yg korang pasang scdal , ape prasaan partner korg . msti sedih kan . so . korang jangan la ye amalkan budaya SCANDAL-2 ni . ingat la orang tersayang *cam iklan keselamatan jalan raya pulak x) 
RENUNG-2KAN DAN SELAMAT BERAMAL ;). #kbye


*credit to my ex . sorry sengaja matikan fon . saya terkejut awk cakap cam tu . hee . pape pun sorry bro . i cant eccept you more than friend , cos saya sayang mr capital saya sangad-2 . dia setia tunggu saya . sorry bro :')

No comments: