blogger widgets

---> i'm noob and i'm copycater --'

I ' M   N O O B   
A N D   C O P Y C A T E R


AKU BUAD STATEMENT BESAR . PUAS ?


k laa . aku tau aku buta IT , bodo macam-2 aku tak tau . tak macam korg semua tau . aku 


suh kau ajar kau taknak . bila aku tiru kau-2 nak marah , cakap aku tiru , copy semua . 


aku tiru bnda baik . tak dosa kan ? lain la aku tiru bnda jahat . itu memang dosa la .k la . 


kau cakap aku copycater . aku terima then aku buad style aku pndai pulak kau nak 


comment kritik bagai . itu tak kena . ini tak kena . da tu aku nak buad camne agi ? kau 


ckp sikit . aku suh ajar cam-2 kau ckp . tgok blog tutor la , ape la . kata membe  B A I K  


la konon . tak kan membe tak bule tolong membe? berat sangad ke pertolongan aku 


mnta tu ? da la . aku da letih doe . memang dalam SEJARAH HIDUP aku memang takde 


erti FRIEND FOREVER except dengan sedara and membe yang memang dah kenal 


aku dari kecik . yang baru kenal setahun dua  memang tak bawak kemane . aku pegang 


kata-2 mak aku tu . tape la wey . pas ni kalau ade benda yang agak-2 kau rase tak betul 


tu , just terus terang jea . tak payah nak berlapek-2 . aku tak paham . then bila aku buad 


bangang , then teruskan , tau la nak ckp cam-2 . lain kali cakap biar sampai aku PAHAM 


k ?kau just straight to the point . aku tak kesah . #kbye!

No comments: