blogger widgets

SUPERMAN ;')

ehem2,hi pe kabo smua2?:) *eceh cm ade je org bace xDacct i want to story about someone that very2 important in my life . nama asal usul gmbr smua tdk akn dipapar kn atas sbb PRIVACY :D nseb korg laa :pacct aku bru hilang sorg superman aku.dia gy smbg blaja.jauhhhh.kt melaka :( jauhhkan ? #fine dkt bgi kau tpi jauhh bgi aku --' haha . bru pagi tdi dia betolak , aku da terasa kehilangan dia .ape ntah lagi bile dia ckp tk dpt contect sekerap dulu sbb skrg tgh mggu orintasi , lagi betmbh rase kehilangan dia.bfore dia grk pgi tdi dia smpt call aku.tpi jwb kjup jea.sbb bru bgon.ayh pun ade gk dlm blek.ptong je.bru nk bgayut ==' . byk sngad kngan mnis aku dgn dia.lagi2 last day aku jmpe dia.sumpah dia tk mcm dlu.dia da byk brubah.matured sikit laa~ lepas ni msti hdup aku da tk mcm dlu lagi kn :(  bila dia da pergi jauhhhh dri aku D': *fine ! dkt ergh --' haha . dulu kalau dia ade aku selalu kacau dia smpai dia geram and nk mrh tapi sbar je haha . aku suka cara kau ;')then nnti sape yg nak bwk aku jlan2 naik mtor jauhh2 :(then nnti sape yg nk cubit pipi aku kuad2 then buad muka beruk comel smpai aku tegelak x'Dthen nnti sape yg nk pjuk aku bila aku nges,kne mrh dgn mak or ade ptir :'<yg pling pnting nnti sape nk teman aku before tdor,nyanyi dodoikn aku cm org gila :(smua ade kt kau syang . aku hope sngad cepat laa kau blek.sumpah aku rindu sgad kat kau.lps kau pergi,tk contect aku,smua yg aku nk buad tk senang.mkn tk selera.tdur mmg.ishh.kalau tk dgr suara kau mmg pyh laa tdor :'< mndi still rse bsah laa hewhew :'3 . someone ade ckp aku kne mula blaja brdikari tnpa hrp kn org lain.ukeh.i will try.but kalau aku tk bule cmne? :< ish jgn la mrh aku korg ni =='walau ape pun aku tetap akn syg kau and always ade untuk kau ;')kau engad tk jnji kita ? aku nk kau pgg jnji tu smpai mti :)aku kt sni akn always tggu untuk sakat kau :p haha . i will miss you deadly .  mkin hari mkin rndu and syg kat kau *jiwang en ergghhh haha :'D and remember what i say . kau hnya untuk aku dan aku hnya untuk kau . jgn gtal2 tukar ea?sepak kang :'p. kla . lagu ni khas tuk kau . syg kau buncit hee.

No comments: