blogger widgets

hariz dinie ifwat II

kali ni sengaja mention nama dia buad kali kedua cos aku rindu dia sgad2 #gedik je xD . kalau korang nak tau the the best best ever person yg aku pernah jmpe cos dia yang byk beri aku nasihat , dia byk sbar dgn aku , dia jgk byk bimbing aku smpai tahap ni . dia jugak yang byk sedarkan aku pasal agama . dia selalu pesan dkt aku untuk ttup aurat . dia teringin sagad2 tgok aku kuar pkai tudung . aku degil and rasa sakai je pkai tudung tu . pns doe -,- haha but now aku sendri yg pkai bnde yg aku caci sakai sebagai tu . sumpah sgn gila . dulu nmpk org pkai tdung aku yg selalu ejek2 . hah ! amik kau . skrg aku pulak yg kena . mmg kena byr cash kan :< . and the most2 pnting . awk ! saya kena msuk skola menengah agama . ini sume khendak mak saya . kalau bule awk pujuk la mak saya . awk kan intan payung dia :3 haha . saya taknak pergi skola tu , nnti saya kena tgglkan sahabat saya , HANA , ZATY , MARSYA , SUZIYANA , AIFA , AIDA , DIHAR AND AWAK :'< . saya jnji saya akan cuba ubah diri saya . saya janji . awk tolong saya ea ? ;'3


p/s : HARIZ DINIE IFWAT terima kasih for everything . saya syang awk sgad-2 . jujur tak tipu . :')

No comments: