blogger widgets

---> salam perkenalan ;)




 hi stranger out there ! xD . thanks cos sudi singgah blog aku yang tak seberapa perfect cam blog kau :')


  •  first , my full name in IC nazlyati nazir . but sure-2 bule pggil echa . lebih mudah dan  cepat xD
  • second , umur 6teen (2012 ) skrg still 5teen . jgn mandai-2 ubah umur aku ea ? cepuk kang xD
  • third , aku stay putrajaya
  • kuad mkn chocolate tpi tak gmok just tembum je :D
  • SAYA HYPER *berani korg buad statment camni ? xD
  • bnde yg pling suke buad ialah :D ketawa :)
  • senang nk buad membe cos agk gler cket x)
  • aku tau aku tak perfect . tapi aku cube untuk jdi dri sndri and tak nak tiru2 org.
  • suda ALREADY TAKEN *kau paham ape mksudnye kan :D
  • and the most-2 pnting , don't judge me before knowing me ukeh :D

No comments: